środa, 5 marca 2014

Rozdział 1


*Oczami Jessicy*
Ciepły, lipcowy dzień zaczęłam od ubrania się, zjedzenia śniadania i wyjścia na spacer. Spacerowałam w parku a w mojej torbie była moja ulubiona książka. Usiadłam na ławce i gdy zaczęłam czytać pierwsze wyrazy od razu odcięłam się od świata. Byłam bardzo wciągnięta w te wszystkie zdania, w te wszystkie wyrazy. Nagle ktoś strącił mi książkę i w jednej sekundzie wróciłam do świata rzeczywistego. 
-Przepraszam. -Chłopak o kręconych włosach i zielonych oczach podniósł moją książkę i podał mi ją. -Śpieszę się do pracy. - Odbiegł. Straciłam chęć do dalszego czytania. Spakowałam książkę do torby i poszłam do miasta. Wchodziłam do różnych sklepów. Oglądałam ubrania i je przymierzałam. Kupiłam śliczną sukienkę. Wyszłam ze sklepu i szłam do domu. Gdy spojrzałam na zegarek była godzina 15.00. Aj, trochę za długo byłam na mieście.
*5 minut później przed domem*
Gdy byłam przed domem ujrzałam zatrzymujące się auto obok domu na przeciwka. Wyszedł z niego... Loczek. On tu mieszka? Zauważył mnie, o nieee.
-Um, hej! -Uśmiechnął się do mnie. Boże, on ma cudny uśmiech...
-Hej! -Po chwili milczenia powiedziałam. -Emm, jak się nazywasz? -Moje policzki oblał rumieniec. Byłam bardzo nieśmiała. Zauważył to i ponownie się uśmiechnął.
-Harry, a ty?
-Jessica.
Nastała cisza ale w końcu Harry się odezwał.
-Chcesz przyjść do mnie na obiad? -Uśmiechnął się słodko.
-No w sumie mogę. O której?
-O 15.30.
-Okej. Ja lecę, pa! -Pomachałam mu i się uśmiechnęłam. Odwzajemnił uśmiech.
Weszłam do domu i przebrałam się w stare, ulubione ciuchy. Była już 15.15.
Popisałam 10 minut z moją przyjaciółką - Laurą i wyszłam z domu do Hazzy.
Zapukałam do drzwi.
-Cześć ponownie, wejdź. -Zaprosił mnie do środka.
Weszłam do pięknej kuchni a na stole było spaghetti. Mmm.
-Ładna kuchnia. -Zaśmiałam się. Usiedliśmy do stołu i spożywaliśmy obiad. Dużo rozmawialiśmy o sobie, aby się lepiej poznać. Po zjedzeniu szybko umył naczynia. Dostał sms'a a gdy go przeczytał westchnął głęboko.

1 komentarz:

  1. fajnie się zapowiada. radzilabym ci pozwolic korzystac z anonima, nie kazdy ma konto ;) co do rozdzialu to mi sie podoba. czekam na next i zycze weny+ wylacz prosze w ustawieniach weryfikacje obrazkowa. wiem ze narzekam ale nie chce mi sie przepisywac tych kodow :/ wybacz, musze ponarzekac. to lezy w mojej naturze XD

    OdpowiedzUsuń